
Gratis webinar
Vår samarbeidspartner SVEA BANK tilbyr administrasjon av fakturaene, samt purre- og inkassotjenester.
Straks du har fakturert, tar SVEA BANK (via integrasjon fra økonomisystemet) over resten av fakturaprosessen, og sørger for at utestående beløp kommer på konto. Effektive rutiner for purring og inkasso, hvor du får statusrapporter og har full kontroll på evt. videre prosess.
Kunne du tenke deg å motta 80 % av verdien på utestående fakturaer allerede neste dag?
Vi inviterer deg til et gratis webinar om disse kostnadseffektive løsningene, sammen med SVEA BANK.
Tidspunkt: Onsdag 6. desember kl. 10:00
(ca. 45 min.)
Webinaret er åpent for alle, uansett hvilket regnskapskontor du benytter i dag. De fleste kjenner kanskje også noen som kunne hatt nytte av å vite litt mer om dette emnet? Så er man er bedre forberedt den dagen behovet for hjelp til oppfølging av fakturaer kan bli aktuelt å vurdere.
Eksempel kan være bedrift med liten administrasjon, hvor økonomiansvarlig slutter eller blir fraværende i lengre periode. Eller at man bare trenger å få frigjort mer tid til selve kjernevirksomheten.
Vennlig hilsen
Roar Markussen
Salgssjef
​